לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

נהיגה ללא רישיון נהיגה

נהיגה ללא רישיון היא אחת העבירות החמורות ביותר בחוקי התעבורה. בתי המשפט קוראים למיגור תופעה מסוכנת זו, במיוחד בקרב קטינים ובני נוער.

כך כתבה באחד מפסקי הדין בעניין כבוד השופטת נגה אהד (בית המשפט המחוזי-מרכז):

"ריבוי עבירות נהיגה בידי בלתי מורשים, (ו)ריבוי עבירות נהיגה בעת פסילה על-ידי בלתי מורשים, מחייב את העלאת רף הענישה למאסר בפועל – ולא בעבודות שירות – כבר מביצוע עבירת נהיגה ראשונה"

בתי המשפט קוראים להחמיר בענישה ולשלוח למאסר בפועל את מי שיורשע בביצוע עבירה של נהיגה ללא רישיון!

נתפסת נוהג ללא רישיון? זה לא אומר שאין מה לעשות! במאמר הבא נציג את כל הדרכים להתמודד עם כתב אישום בעבירה זו.
משרדנו מתמחה בייצוג נהגים הנאשמים בנהיגה ללא רישיון (גם כאלו שלא הוציאו מעולם רישיון נהיגה!)
בין הצלחות משרדנו באישום חמור כזה הצלחנו אף לסיים תיקים כאלו בקנס בלבד!

 

נגן וידאו אודות נהיגה ללא רישיון

 

נהיגה ללא רישיון נהיגה בהתאם לפקודת התעבורה, מהי?

סעיף 10 לפקודת התעבורה מחייב נהג לנהוג כשברשותו רישיון נהיגה תקף לסוג הרכב. עבירה זו יכולה להתבצע ע"י מי שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה או ע"י מי שרישיונו נפסל או שאינו בתוקף מכל סיבה שהיא.

עונש של פסילת רישיון מוטל בדרך כלל בגין עבירות תעבורה חמורות, והפסילה משמשת אמצעי ריסון נגד אותם נהגים הנחשבים מסוכנים – זהו אמצעי להרחקתם מהכביש. לכן, קיימת חשיבות רבה לאכיפה נגד נהגים הבוחרים להמשיך לנהוג בהיותם בפסילה.

 

מי מוסמך לפסול את רישיון הנהיגה שלי?

ישנם מספר גופים המוסמכים לפסול רישיון נהיגה של נהג, לתקופה קצובה או לצמיתות, כאשר כל גוף מבצע את פסילת הרישיון ממניעים אחרים.

 

להלן הגופים היחידים אשר תחת סמכותם לפסול רישיון נהיגה

הגוף המוסמך לפסילת רישיון באילו מצבים
קצין משטרה בסמכותו של קצין המשטרה להורות על פסילה מנהלית לנהג שביצע עבירת תעבורה וחמורה.

הפסילה תהיה לתקופה של 30/60/90 בהתאם לעבירה שהתרחשה ולעברו התעבורתי של הנהג הנאשם. מטרת הפסילה בידי קצין משטרה היא להרחיק את הנהג המסוכן מהכביש באופן מידי, בכדי לשמור על בטיחותם של משתמשי הדרך השונים.

בית משפט בתי המשפט לתעבורה, בתי דין צבאיים ועוד רשאים להטיל פסילה כרכיב ענישה כחלק מגזר דין או פסילה במהלך ההליך השיפוטי (פסילה עד תום ההליכים, פסילה עד החלטה אחרת ועוד). תקופת הפסילה נקבעת ע"י בית המשפט ונתונה לשיקול דעתו.
משרד הרישוי משרד הרישוי מטיל פסילה על נהגים כאמצעי תיקון ע"פ שיטת הניקוד או  פסילה לאחר המלצה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

נהגים שצברו לחובתם מספר נקודות של 36 – רישיון הנהיגה שלהם ייפסל לתקופה של שלושה חודשים.

נהגים שצברו לחובתם 72 נקודות או 36 (פעם שנייה ב6 שנים) – רישיון הנהיגה שלהם ייפסל לתקופה של תשעה חודשים.

 

מדיניות הענישה בעבירות נהיגה ללא רישיון

העונש שיגזר על אדם שנהג ללא רישיון נהיגה יכול להתחיל בעונש של מאסר על תנאי ועד 18 חודשי מאסר בפועל, זאת, בנוסף לעונשים הנלווים בדמות מאסר על תנאי, פסילת רישיון נהיגה לתקופה ממושכת, קנס והתחייבות כספית שלא לחזור על ביצוע עבירות אלה.

החוק מבחין בין מספר מצבים של נהיגה ללא רישיון. החומרה של אדם שנהג ללא רישיון כי שכח לחדשו אינה דומה לאדם שנהג ללא רישיון כשמעולם לא הורשה לנהוג או לאדם שנהג בזמן שנפסל לנהיגה. במאמר זה נסקור את העבירות והנסיבות השונות של נהיגה ללא רישיון ואת ההשלכות של הרשעה בעבירות אלה על עתידו של הנהג.

נהיגה ללא רישיון נהיגה
נהיגה ללא רישיון נהיגה

אי חידוש רישיון בזמן ונהיגה ללא רישיון תקף

נהיגה ללא רישיון מהסיבה של "אי חידוש במועד" היא בדרגת החומרה הנמוכה ביותר. עבירה מסוג זה מוגדרת כעבירה טכנית. רמת המסוכנות של נהג אשר קיבל רישיון אך לא זכר או נמנע מסיבות כלכליות לחדשו פחות מסוכן מאשר נהג אשר לעולם לא למד ועבר מבחני רישוי לקבלת רישיון נהיגה.

על כן, גם הענישה בגין עבירה זו קלה יותר במיוחד אם אי החידוש היה לפרק זמן קצר בלבד.

כך, נהיגה בלי רישיון תקף לתקופה של עד 6 חודשים תוביל לקנס כספי ואילו נהיגה ללא רישיון תקף מעל 6 חודשים תגרור זימון לבית המשפט.

 

נהיגה בכלי רכב השונה מזה המותר על פי הרישיון

יש לך רישיון רכב ונתפסת נוהג על אופנוע?

רמת המסוכנות במצב זה חמורה יותר ולכן גם העונש חמור בהתאם.

במקרים אלה תבקש המאשימה לגזור על הנהג עונש של פסילת רישיון לתקופה ארוכה, פסילה על תנאי וקנס כספי. עבירות אלו נחשבות עבירות תנועה חמורות.

על עבירה חוזרת, עשוי העונש להחמיר עוד יותר, ואף לכלול מאסר בפועל, לצד עונשים נוספים.

 

נהיגה ללא קבלת רישיון

המצב החמור ביותר הוא נהג אשר נמצא נוהג ברכב, כאשר מעולם לא קיבל רישיון נהיגה. רמת המסוכנות במצב זה גבוהה ביותר, ובתי המשפט לתעבורה מתייחסים בחומרה יתרה לעבירה זו.

העונש במקרה של נהיגה ללא רישיון כלל עשוי להיות מאסר של עד שנתיים בפועל, לצד פסילת רישיון נהיגה עתידי, לתקופה מינימאלית של שלושה חודשים.

חשוב לזכור כי, אדם המעוניין להוציא רישיון נהיגה עליו לעבור תהליך ארוך לרבות:

  • מילוי טפסים רפואיים
  • ביצוע בדיקת ראייה
  • מעבר בהצלחה של מבחן התיאוריה
  • לימוד שיעורים (בכמות הנדרש)
  • מעבר מבחן פנימי
  • הצלחה במבחן הטסט

תהליך זה מטרתו לוודא כי אכן האדם כשיר לנהיגה הן מבחינה בריאותית והן מבחינה תפקודית, לכן, נהג שלעולם לא הוציא רישיון נהיגה ייענש בהתאם בהגיעו לדוכן הנאשמים בבית משפט לתעבורה, בגין הסכנה הטמונה בנהיגתו. מטרת המחוקק היא להסב ביטחון למשתמשי הדרך השונים, ולכן בסמכותם של בתי המשפט סנקציות רבות ונוקשות לנהגים אלו.

אדם אשר הרשה לנהג ללא רישיון לנהוג ברכבו

עבירה זו מוגדרת התרת נהיגה, והיא נחשבת עבירה חמורה ביותר. נהג שאיפשר לאדם ללא רישיון ביודעו שאין בידיו רישיון נהיגה עובר עבירה שעונשה מאסר של 3 שנים בפועל ועונשים נלווים.

הרשת לקטין ללא רישיון נהיגה לנהוג ברכבך? העונש אף חמור יותר ועשוי להגיע לחמש שנות מאסר, קנס ופסילת רישיון לתקופה מינימאלית של 3 שנים.

נהיגה ללא רישיון נהיגה - uliel

שימוש ברכב ללא ידיעת בעל הרכב

במצב בו נתפס נהג נוהג ברכב ללא ידיעת הבעלים צפוי הנהג לעונשים כבדים בדמות פסילה ארוכה בפועל ואף מאסר בפועל במקרים החמורים יותר. על מנת שנוכל לסייע לך להפחתת העונש בכל מקרה בו נהגת ללא אישור בעלי הרכב פנה באופן מידי למשרדינו לקבלת ייעוץ משפטי.

ליווי משפטי של עורך דין לדיני תעבורה- משרדנו מעניק ליווי וסיוע משפטי לנהגים אשר הואשמו בביצוע עבירה נהיגה ללא רישיון. התייעצות עם עורך דין חשובה ויכולה לסייע רבות בהפחתת העונש.

 

קטין שנהג ללא רישיון

לא מעט קטינים ובני נוער נתפסים נוהגים ללא רישיון. עבירה זו היא עבירה נפוצה מאוד בקרב בני הנוער והקטין שנתפס מבצע עבירה זו יעמוד לדין על כך בפני בית משפט לנוער. זוהי עבירה פלילית והרשעה בעבירה זו עלולה להשליך על עתידו של הקטין.

במקרים אלה, יש חשיבות רבה לקבל ייעוץ וליווי מעורך דין תעבורה הבקיא בחוק הנוער. ההתייחסות לקטינים במשפט הפלילי שונה ודורשת מומחיות מיוחדת ע"מ לא לפגוע מעבר לנדרש בעתידו של הקטין. עורכת דין יערית אוליאל מייצגת קטינים בעבירות תעבורה בבית המשפט לנוער ואף משמשת כמרצה לבני נוער מטעם לשכת עורכי הדין ע"מ ללמדם להימנע מביצוע עבירות חמורות כגון עבירות אלו.

 

נהיגה בזמן פסילה

נתפסתם נוהגים בזמן פסילה או שלילה? נהיגה בזמן פסילה היא עבירה חמורה מאוד. בתי המשפט יכולים להטיל עונשים החל מ:

  • קנסות גבוהים
  • פסילת רישיון נהיגה למשך זמן ממושך
  • מאסר בפועל (עד 3 שנים)

הסיבה להחמרה במקרים אלו ברורה – אדם שכבר נפסל בעבר ע"י גורם מוסמך אשר אסר עליו לנהוג, והנהג בחר לנהוג למרות האיסור, לבית המשפט לא נותרת ברירה אלא להרחיק אותו מהכביש בדרך אחרת – בדרך של מאסר.

מלבד זאת, בתי המשפט רואים מייחסים חומרה רבה לאדם שזלזל בהחלטה שיפוטית ובחר לנהוג בזמן פסילה. מבחינת בית המשפט מדובר באדם שאינו סר למרותו של החוק ולכן יש לנקוט ביד קשה ובענישה מחמירה יותר בדמות מאסר של ממש. נהגים רבים אשר רישיונם נפסל חשים כי איכות חייהם נפגעה.

התנהלות ללא רישיון נהיגה מקשה ומכבידה עד מאד ולכן יש שיעדיפו לקחת את הסיכון ולנהוג ברכב על אף הפסילה. "רק בתוך העיר, מה כבר יקרה?" הם שואלים, "נסיעה של 7 דקות, מה הסיכוי שהמשטרה תתפוס אותי"? ובכן, הסיכוי בהחלט קיים. המשטרה מנסה להילחם בכל כוחה בעבירה של נהיגה בזמן פסילה. המשטרה מציבה מארבים וכך מנסה לתפוס נהגים אשר נוסעים בזמן פסילה.

נהיגה ללא רישיון, עונש

לאורך המאמר ציינו מהם העונשים הצפויים לנהגים הנאשמים ביצוע עבירת נהיגה ללא רישיון, וכפי שניתן להבין, בסמכותם של בתי המשפט לתעבורה מתחם עונשים רחב אשר נע מקנס כספי, פסילת רישיון הנהיגה וכן מאסר בפועל! בהתאם לכך, בכל תרחיש בו הוגש נגדכם כתב אישום בגין ביצוע העבירה, יש להיוועץ בהקדם האפשרי עם עורך דין תעבורה הבקיא ברזי הדינים השונים בכדי לקבל הגנה משפטית כנדרש וייצוג הולם וראוי.

נתפסת נוהג בזמן פסילה? עורך דין תעבורה יכול לעזור

כדי להבין כיצד יכול לסייע עורך דין תעבורה במקרים כאלו צריך להבין מה בידיוק נדרשת המאשימה להוכיח לבית המשפט ע"מ להרשיע נהג בעבירה של נהיגה בזמן פסילה. לעבירה של נהיגה בזמן פסילה ישנם שלושה רכיבים עיקריים:

  1. פסילה מלקבל ומלהחזיק רישיון נהיגה
  2. הודעה על דבר הפסילה
  3. נהיגה ברכב בזמן הפסילה 

ישנם מקרים בהם הנהג לא נכח במשפטו ולא הודיעו לו על הפסילה, או מקרים בהם יש צורך בחישובי פסילה, הפקדת רישיון נהיגה, עיכובי ביצוע של עונש הפסילה וכדומה. עורך דין תעבורה יבחן בקפידות את הראיות ויבדוק האם בכלל מתקיימת עבירה של נהיגה בזמן פסילה, אחרת ניתן להביא לזיכוי מהאישום.

יש לזכור כי לעיתים קרובות רישומי המידע במחשב המשטרתי אינם חפים מטעויות. פעמים רבות מתגלות טעויות בשל תקלות במחשב, עיכוב בקבלת מידע עדכני או אפילו טעויות אנוש בדיווחים – טעויות אלה עלולות לגרום לרישומים של פסילות במסוף המשטרתי למרות שפסילות אלה כבר רוצו או בוטלו והדבר לא בא לידי ביטוי במסוף המשטרתי.

בכל מקרה, על מנת למזער נזקים בגין אישום של נהיגה בזמן פסילה, חובה להיוועץ בעורך דין תעבורה. ללא עורך דין תעבורה מיומן, הנהג עלול למצוא את עצמו עצור מאחורי סורג ובריח עוד בטרם יתברר דינו שכן ברוב המקרים מי שנתפס נוהג בזמן פסילה מובא כעצור בפני בית המשפט.

נהיגה ללא רישיון נהיגה - uliel

עיכוב לחקירה

במרבית הפעמים בהן עולה חשד שאדם נהג בזמן פסילה – הנהג יעוכב לחקירה במשטרה. מטרת החקירה היא לבסס את החשד לצורך הגשת כתב אישום. החוקר יודיע לנהג מהן החשדות נגדו ויעדכן אותו בדבר הזכות להיוועץ בעורך דין לפני חקירתו. אל תוותרו על זכות זו! ייעוץ לפני החקירה מעורך דין תעבורה יכול לשפר את מצבכם. נצלו את זכותכם.

חשוב לדעת כי החקירה הראשונה היא החקירה החשובה ביותר! זכרו, כל שנאמר על ידכם בחקירה זו, עשוי לשמש כנגדכם בעת הגשת כתב אישום. משפט תעבורתי הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין, לכן קיימת חשיבות רבה להסתייע בעורך דין תעבורה הבקיא בתחומו, בכדי שזה יוכל לסייע לכם להיחלץ מטעויות אפשריות.

 

מהן ההשלכות של עבירה זו – עורכת דין תעבורה יערית אוליאל

מלבד העונש שיגזר על מי שהורשע בביצוע העבירה של נהיגה ללא רישיון, יש חשש אמיתי, כי עצם ההרשעה של נהג בעבירה כגון זו תמנע ממנו מלהחזיק ברישיון נהיגה מסחרי או ציבורי בעתיד, אף לאחר שיסיים לרצות את עונשו.

זאת לאור העובדה, כי כל נהג המבקש דרגת רישיון לרכב ציבורי או מסחרי, עתיד לעבור, בין היתר, מבחן פסיכולוגי או בדיקה בוועדה רפואית מטעם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים כאשר המטרה העיקרית היא לבחון את אישיותו של הנהג לצד עברו התעבורתי. הרשעה בעבירה חמורה של נהיגה ללא רישיון עלולה להוות שיקול מכריע אשר יביא לפסילתו של הנהג מלהחזיק ברישיון נהיגה ציבורי או מסחרי.

כך, גם לגבי קטינים שהורשעו בעבירה של נהיגה ללא רישיון. בבואם לבקש להוציא רישיון נהיגה הם עתידים לקבל זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים ויתכן כי המרב"ד ימנע מהם להוציא רישיון נהיגה בשל עבר תעבורתי זה.

משרדנו מתמחה בייצוג בעבירת נהיגה בזמן פסילה או נהיגה ללא רישיון נהיגה. במשרדנו תזכו למענה איכותי, מקצועי ומהיר 24/7. לייעוץ ראשוני עם עו"ד תעבורה המתמחה בעבירות נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ללא רישיון נהיגה, התקשר עכשיו לעו"ד יערית אוליאל.

קראו איך לקוח שלנו אשר קיבל כתב אישום נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף והתיק הסתיים בקנס בלבד , בלי פסילה או תנאי!

נהיגה בלי רישיון

כפי שציינו לאורך המאמר, נהיגה בלי רישיון עשויה להתרחש במספר מצבים שונים כדוגמת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון שלא הוצא מעולם, נהיגה בלי רישיון תקף, נהיגה בכלי רכב שאינו תואם את דרגת רישיונכם וכ"ו. בכל אחד מן התרחישים, צפויים הנהגים הנאשמים בביצוע העבירה לסנקציות שונות ומגוונות אשר מצריכות התערבות של עורך דין תעבורה מקצועי ומיומן. חשוב לזכור כי מדובר באחת מן עבירות התנועה החמורות ביותר ועל כן בסמכותם של השופטים להטיל עונשים מהותיים.

איך לבחור עורך דין תעבורה בתיק נהיגה ללא רישיון

לאור העובדה כי לבחירת עורך הדין משמעות אדירה על התוצאה שתתקבל בעניינכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מהותיים אשר עשויים לסייע לכם בשלב בחירת עורך הדין בתיקכם. להלן הפרמטרים החשובים המומלצים לבדיקה:

 

פרמטרים מהותיים: הסבר:
תחום העיסוק חשוב לוודא כי עורך הדין הנבחר עוסק בתחום התעבורה בלבד ואינו מתמקצע בתחומים נוספים. תחום התעבורה מורכב ומסועף בגין התקנות הרבות וכן הדינים השונים, ועל כן התמקצעות בתחום זה בלבד עשויה להוות יתרון עבורכם.
מיומנות וניסיון ניתן להתרשם מיומנותו של עורך הדין באמצעות קיום פגישה פרונטאלית. במהלך הפגישה תוכלו לשאול שאלות ולספר את סיפורכם אודות העבירה המיוחסת לכם, ולראות האם עורך הדין שואל אתכם שאלות מכוונות ומגלה בקיאות בנושא וכן בעניינכם האישי. ניסיונו של עורך הדין עשוי לבוא לידי ביטוי באמצעות שנותיו בתחום וכן באמצעות ניהול הליכים קודמים הזהים לשלכם.
יחס אישי מעבר לעובדה כי על עורך הדין לגלות מקצועיות, חשוב שתחוו יחס אישי מעורך הדין אשר עתיד לנהל את תיקכם. לעיתים ההליך המשפטי עשוי לקחת לא מעט זמן, ולכן חשוב להיעזר בעורך דין אשר מעניק לכם יחסי אישי ואנושי.
מקצועיות את מקצועיותו של עורך הדין ניתן לראות במספר דרכים: כיום עורכי דין רבים מחזיקים אתר בו הם מפרסמים מאמרים שנכתבו על ידם, וכן גם נוטים להציג תיקים שהתנהלו במשרדם והתוצאה שהתקבלה בעקבות עבודתם. בנוסף, ניתן להתרשם ממקצועיותו של עורך הדין באמצעות קיום פגישה פרונטלית בה תוכלו לשאול את כל השאלות הרלוונטיות ולראות את מקצועיותו של עורך הדין בתשובות שתקבלנה.

 

עורך דין לעבירות נהיגה ללא רישיון

במקרה שבו נתפסתם נוהגים ללא רישיון נהיגה, קיימת חשיבות מרבית להיוועץ עם עורך דין תעבורה מיומן בתחום וזאת לאור חומרת העבירה. עורך דין תעבורה מנוסה ידע לבחון בצורה מקצועית את כלל הראיות והממצאים בצורה יסודית, מקיפה ומעמיקה, ולהביא לתוצאה הטובה ביותר עבורכם, החל מהסדר טיעון מקל ועד לזיכוי מלא.

לאור האמור, אם אין בידכם רישיון נהיגה ונתפסתם נוהגים, פנו בהקדם האפשרי לעורך דין תעבורה.

 

שאלות נפוצות
אם לא חלפו למעלה מ- 6 חודשים מיום פקיעתו, תקבל דו"ח תעבורה עם קנס בסך 250 ש"ח ו- 8 נקודות. אם חלפו למעלה מ- 6 חודשים מיום פקיעתו אך טרם חלפו שנתיים, תקבל דו"ח תעבורה עם קנס בסך 750 ש"ח ו- 8 נקודות. אם הרישיון פקע וחלפו למעלה משנתיים – תקבל הזמנה לדין. קרא על כך בהרחבה באתר. כנס עכשיו.
תקבל הזמנה לדין וכתב אישום. הענישה במקרה של נהיגה ללא רישיון יכולה להגיע למספר חודשים של מאסר בפועל, מאסר על תנאי, פסילה מלקבל רישיון נהיגה, קנס כספי ועוד. מה אפשר לעשות? כנס לאתר לתשובות.
נהיגה על רכב ללא רישיון נהיגה המתאים לסוג הרכב תביא להגשת כתב אישום והזמנה לדין על נהיגה ללא רישיון. הענישה במקרים אלו יכולה להגיע למאסר בפועל, מאסר על תנאי, פסילה מלקבל רישיון נהיגה, קנס כספי ועוד. איך אפשר להקל בענישה? כנס לאתר לקריאת המאמר.
הבן שלך צפוי לכתב אישום פלילי בגין שימוש ברכב ללא רשות בעליו ונהיגה ללא רישיון נהיגה. אם תבחר לומר במשפט כי הם ידעת שהוא לקח את הרכב ע"מ לא לסבכו בעבירה חמורה זו – אתה עלול לקבל כתב אישום על מתן רשות לנהוג ברכב למי שלא הורשה לנהיגה. מה ניתן לעשות? קרא בהרחבה באתר – כנס עכשיו.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה